Ak hľadáte konkrétny tovar, alebo máte nejaké otázky ohľadom našej ponuky, radi Vám pomôžeme, zavolajte nám: +421 902 465 506.

Obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

Tieto podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti spoločnosti Aimi-eshop, v zastúpení Eva Hromníková, so sídlom Rastislavova 3487/20, 058 01 Poprad,  IČO: 52 695 841. Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel: sro, vložka č. 39114/P. (ďalej len predávajúci), tel: 0902 465 506, e-mail: aimi.eshop.sk@gmail.com a kupujúcimi v obchodných vzťahoch uzatvorených prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie.

  • Kupujúcim sa rozumie v obchode zaregistrovaná fyzická osoba, nie podnikateľ, ktorá odoslala po vlastnej autorizácii elektronickú objednávku, spracovanú systémom.
  • Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky internetového obchodu a cenu tohto tovaru, spracovaný systémom internetového obchodu.

 

2. Objednávka a uzatvorenie zmluvy

Objednávky prijaté prostredníctvom nášho e-shopu sú pre obe zmluvné strany záväzné. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito nákupnými a reklamačnými podmienkami. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácii alebo pri realizácii objednávky zo strany kupujúceho zákazníka a jej prijatím na strane predávajúceho.

3. Dodacie podmienky

Predávajúci sa zaväzuje:

  • Dodať kupujúcemu druh tovaru a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
  • Dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
  • Pri objednávke tovaru, ktorý je skladom sa objednaný tovar posiela obratom zákazníkovi.
  • Pri objednávke viacerých produktov, ak z toho niektorý výrobok nie je skladom čaká sa na jeho doplnenie a následne sa kompletný zasiela zákazníkovi.

 

Predávajúci nezodpovedá za:

  • Oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou.
  • Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou kupujúceho alebo prijímateľa.
  • Za poškodenie zásielky zavinené prepravnou spoločnosťou.
  • Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, prípadne zrušenia distribučných práv alebo prekážok (ak sa takáto skutočnosť vyskytne, budeme Vás ihneď kontaktovať a navrhneme dostupné riešenia).

 

Kupujúci sa zaväzuje:

Objednaný tovar prevziať a skontrolovať neporušenosť obalov. Zaplatiť za tovar v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky) a neuplatní v stanovenej lehote právo na odstúpenie od zmluvy, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

4. Dodacie lehoty

Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Priemerná doba expedície nášho tovaru sa pohybuje v rozmedzí 3-14 pracovných dní v prípade objednaného tovaru skladom. Pri tovare, ktorý je vypredaný a nebude v dohľadnej dobe skladom Vás vopred upozorníme e‑mailom alebo telefonicky, prípadne Vám ponúkneme podobný tovar podľa zadaných špecifikácií.

5. Náklady na dodanie tovaru a platobné podmienky

Za dodanie tovaru na území SR zaplatíte prepravné vo výške:

  • 3,99 EUR za zásielku tovaru spoločnosťou DPD, ktorá nepresiahne hmotnosť 50 kg a nie je považovaná za nadrozmerný balík,
  • pri ostatných zásielkach nad 120,00 EUR s DPH štandardnej veľkosti a hmotnosti do 50 kg sa prepravné neúčtuje 
  • 4,99 EUR za zásielku tovaru zaslanou Slovenskou poštou, ktorá nepresiahne hmotnosť 50 kg a nie je považovaná za nadrozmerný balík, a táto zásielka bude uložená na pošte.

Prepravné pre ostatné štáty je možné vyžiadať emailom na: aimi.eshop.sk@gmail.com. Kupujúci má možnosť vyzdvihnúť si tovar ZADARMO osobne po dohode s predávajúcim v Poprade. 

 

 6. Ceny tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru, sú konečné. V cene tovaru nie sú započítané expedičné náklady. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, ak nie je súčasťou zásielky posielame ju e-mailom. 

7. Platobné podmienky

Kupujúci za tovar zaplatí na základe zálohovej faktúry na náš účet alebo plnú sumu pri preberaní dobierky doručovateľovi zásielky.  Za dobierku sa účtuje 1,50 EUR. Platba prevodom na náš účet je ZADARMO. Vyzdvihnutie si tovaru osobne na predajni je ZADARMO pri platbe v hotovosti. Uvedené ceny platia pre celú Slovenskú republiku.

Pri objednávke do zahraničia je doručenie tovaru vypočítané individuálne podľa hmotnosti zásielky a štátu, do ktorého zásielku posielame. Pre viac informácií sa môžete na nás obrátiť e-mailom na aimi.eshop.sk@gmail.com. alebo telefonicky na 0902 465 506.

 

8. Odstúpenie od zmluvy na diaľku

Za podmienok uvedených v ust. § 7 zákona 102/2014 Z.z., možno od zmluvy odstúpiť. Tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 kalendárnych dní od jeho prevzatia. Tovar je potrebné vrátiť na adresu Aimi Shop s.r.o. RASTISLAVOVA 20, 058 01 POPRAD. Pri odstúpení kupujúceho od zmluvy bude kupujúcemu v lehote najneskôr do 30 dní od odstúpenia zmluvy vrátená , zaplatená kúpna cena, mimo nákladov na vrátenie tovaru predávajúcemu. Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby predtým ako mu je tovar doručený.

Zákon č. 102/2014 Z. z. tiež stanovuje v § 7 ods. 6, kedy spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, podľa odseku (6) písmeno c)  je uvedené kedy nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy na diaľku:
c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa. V takomto prípade spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy na diaľku. 

9. Záručná doba

Záručná doba je 24 mesiacov, ak nie je v priloženom návode vyznačená záručná doba dlhšia. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Nevzťahuje sa na výrobky, ktorých životnosť je kratšia ako 2 roky (napr. batérie, žiarovky, spotrebný materiál a pod.) a ktoré podliehajú bežnému opotrebovaniu. Záručná doba sa nevzťahuje na mechanické poškodenie, poškodenie bežným opotrebovaním alebo nevhodným používaním výrobku nezlučujúcim sa s návodom na použitie a s normami platnými v Slovenskej republike.

10. Reklamačný poriadok

V prípade reklamácie je potrebné zaslať čo v najkratšom čase tovar s reklamovanou závadou na adresu Aimi Shop s.r.o. RASTISLAVOVA 20, 058 01 POPRAD.

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od prepravcu na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenia) odporúčame zásielku neprebrať a dôvod uviesť do prepravných dokladov.

V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu . Balík musí byť riadne zabalený tak, aby sa zabránilo poškodeniu a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závad a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel. číslo, e-mail). Tovar zasielajte buď formou balíka alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Prepravné a iné poplatky nevraciame.

Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci. V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zákazník právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí predávajúci kupujúcemu poškodený výrobok novým, alebo po dohode výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu alebo vráteniu cenového rozdielu.

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:

  • Prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením.
  • Znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby alebo nedostatočnou údržbou.
  • Používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa.
  • Vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí.
  • Zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy).
  • Pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu.
  • Mechanickým poškodením - roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškriabaním vrstiev tovaru a pod.

 

Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.

V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom. Ak bude kupujúci žiadať odstránenie závady na vlastné náklady, servisný zásah bude uskutočnený až po jeho písomnom súhlase s podmienkami opravy. Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho písomne prípadne prostredníctvom trvalého nosiča, e-mailom, a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho.

Vybavenú reklamáciu je kupujúci povinný prevziať. V prípade, že reklamácia nebude prevzatá, reklamovaný výrobok sa bude považovať za vec, ktorá je predmetom zmluvy o uložení veci v zmysle ustanovení § 516 a nasl. Obchodného zákonníka. Predávajúci Vám v tomto prípade bude oprávnený účtovať za každý deň uloženia paušálnu náhradu za vynaložené náklady vo výške 1 EURO za každý deň uloženia. V prípade, že výška úložného dosiahne hodnotu tovaru, tento bude odpredaný a výnos sa použije na úhradu vzniknutých nákladov.

Slovenská pošta a zmluvní prepravca DPD preberá riziko poškodenia tovaru počas dopravy.

11. Ochrana osobných údajov

Predávajúci sa zaväzuje, že údaje, ktoré mu kupujúci poskytne slúžia pre potreby predávajúceho a prepravných spoločností súvisiace s plnením záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy. Predávajúci sa zaväzuje k tomu, že na prianie kupujúceho aj bez udania dôvodu, kedykoľvek jeho osobné údaje vymaže zo svojej databázy. Predávajúci sa zaväzuje chrániť osobné údaje kupujúceho v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.

12. Záverečné a prechodné ustanovenia

Tieto podmienky nákupu platia v znení uvedenom na internetovej stránke predávajúceho v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou ak je medzi oboma stranami dohodnuté inak. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia "Podmienok nákupu v internetovom obchode "Aimi-eshop" v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky.

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito podmienkami nákupu a že s nimi súhlasí. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté. Vzťahy medzi oboma stranami, ktoré nie sú upravené týmito "Podmienkami nákupu v internetovom obchode" sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, zákona č.22/2004 Z.z. o elektronickom obchode v znení neskorších predpisov, a zákona 102/2014 Z.z., prípadne inými súvisiacimi zákonmi slovenského právneho poriadku.

Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany. Kupujúci sa považuje pre účely aplikácie ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov určených na ochranu spotrebiteľa za spotrebiteľa.

Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a inak upravovať tieto obchodné podmienky.

 

13. Heuréka:

        „Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“

Alternatívne riešenie sporov

Vážení zákazníci,

informujeme Vás, že akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.

Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.

V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na  aimi.eshop.sk@gmail.com.

 

Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy, ktorý prosím v prípade potreby vyplňte a zašlite spoločne s tovarom. 

Vzorovy formular odstupenia od zmluvy (1) (3) 

Ak sa Vám nedá stiahnuť zašleme Vám ho aj mailom, vyžiadajte si ho na aimi.eshop.sk@gmail.com

  

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 01.11.2019